Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 16, 2015

Hobby Saya

AsSaLLaMuaLaIkUm seMuA.....

Wahhh dah lama saya tah hupdae blog nie bertahun kottt!!!! hehehehe...sejak dah kerja and kawen nie mmg pemalas sikit la...SIKIT yeee...byk ler kau punya sikit...hahahaha... Ok nak cerita pasal hobby giler saya nie...banyak hobby sebenarnyew sebab suka bertukar2 kann...

1St HoBBy-GAMErS!!!

+saya memang sanggat suka main GAME!!! Salah satunya ialah game PIGGY ngahngahngah...game dalam bahasa jepun nie mmg sgt cute n sgt menelan duit...tp jgn risau saya xguna duit pownn....tp mmmmmmmggggggggg sgt seronok main sbb dia comel sgt!!! bole chating2 tukar2 baju..jalan2 main game or apa2 je la yg korg nak...hahahha...



Hah!! tu baru first game...ada banyak lg...ni semua pengaruh kawan2 kah5...dah jd bini org ponnnnn main game lg sampai 12am..giler kan kan kan... Ok 2nd game yg saya main is TOUCHED ...ni nama je touched..tp bukan yg bukan2 yerrr...dia ni more too k-pop..dancing2 gituhh...ni pon bole chatting2 tukar2 baju dan pembaziran duit...ramai jgk lwerrr ank2 mesia main benda halah nie dan merapu kuarkn duit semata2 nak cantik n PRO! tp sapa nak kuruskan jari sila lah main...hahahaha...

                                        (ehem!! sorry lucah sikit aksi dia menari..wahaha..)

                                                                        (sis and ME!!)
                                              (ni menari bersama CLAN aka group)

Game nie mmg satu dunia main...yg paling ramai philip.msia.china.indonesia.....dah lama x main game nie...rindu pon ada..tp tula nak buat cmne dah ada hobby lain skrg..ngeee...time main nie boleh berbelit jari saya kalau main level 6++ and lagu rancak...PENGSAN!! Game nie bole main secara solo.couple.group. and nk private pon boleee...siap boleh ada ank n suami lg okay tp dlm nie je la...hahhaha...PENING AR!!

OK dah2 la pasal game touch tuh...bertukar kepada 3rd game RPG lak...ngeeeee...kan aku dah ckp aku nie giler gamers!! xnak percayaaaa... 3rd game nie mmg saya pon boleh buat laki saya jangkit sama saya sebabbbbb dia ponnnnn sekepala giler games...habis semua game dlm handphone aku tu dia tibai..hahahaha...eyh kejap aku kejap saya..lantak la kan..ngeeee... 3Rd game nie ialah DRAGON NEST ....ni carik sendiri sebab dia kena install dlm PC..5gb ok size dia so sediakn storage yg besau gabak size nye kalau x mmg pC or Laptop korg hangggg ja kerja...


                                     (ni kuasa yg dia ada...dancer or apatah lg satu klass dia..)

                               (some of char yg ada...KALI,ARCHER,Cleric,WARRIOR,ENGINEER)
                                         (this is my char that i choose..soooo sexy okayy!!)
                                                   ( ni contoh monster yg dia lawan...)

Dragon Nest nieee dia bole main ramai2...lg ramai n level tinggi main lg cepat level kita naik...so main ler berkumpulan..kalau main sorg2 mau ada yg mati..tp kita boleh pilih level utk lawan dgn monster tu la utk job task kita....tp main ramai2 lg cepat naik n cepat mampos itu monster...ngeeee...bagi aku agak pening utk control pergerakan guna mouse hahahahaha...sampai sesat pon ada dibuatnnye..

HUrmmm...byk lg la game yg aku main dlm FB..ada yg dah kena delete game tu pon ada... cth game nyew... PET SOCIETY,FASHION DESIGNER,MALL WORLD,FARM VILLE,CAFE WORLD...eh byk laaa... byk yg lupa namanyew..

2Nd HoBBy- READING!!

 Haaaaa ....hobby kedua nie sbnrnye ala2 hobby 1 suku bkn hobby ke dua...hahahhaa...sebab tahap giler novel jgk la..asl keluar ja mesti singgah kedai buku...tak pon asl ada event or sales buku MESTIIII PERGI...WAJIB!! banyak jugak la koleksi novel yang dibeli dari tingkatan lagi..sanggup beli nasi lemak pagi2 simpan tgh hari demi nak kumpul duit beli novel..time tu handphone takat cokia 3310/3315 jer..tapi lepas kerja stop lama jgk la mentelaah novel nie...start balik bulan 10 2014..hehehe..tp koleksi nye smpai sekarang mau dekat 30-40 tak campur yang lama punya...tu pun start balik sebab abang beli koleksi buku FIXI cerita2 seram n cinta... lepas dari tu aku lak jadi HANTU NOVEL...ngahahaha...sampai laki aku marah beli byk2 ni nak buat apa? MASAK?? banayk perisa tuh kalau xde lauk nanti...hambek ko kena perli....hahahaha..ok lah antaranya :

FIXI
ALAF21/KARANGKRAF
BUKU PRIMA
PENULISAN2U
KARYASENI
FAJAR PARKEER
KAKI NOVEL
OCTOVER
IDEA KREATIF

banyak lg la yang nak beli...nanti saya buat satu senarai buku2 yang pernah baca n apa yg ada skrg...hehehe..biar blog nieee tak bersarang sgt...

3Rd Hobby- SHOPPING 

hobby yang ketiga nie..hurmmm byk jenis shopping nya...antara yg paling banyak ialah shawls,tudung,baju n kasut...hahaha..tp saya nie jenis sukaaaaaa baju yg cantik tp murah okayy!! xkira la berjenama ke,pasar malam ka,tepi jalan ka,bundle ka...smua hangkut...cuma make sure bnda tu nmpk cantik...lagi2 kalau yg jenama tu semua ada diskaun mampu milik...hahahaha...koleksi yang terbanyak ialah PERFUME!! haaaa..yg nie pon pantang jgk..pantang nampak or jumpa perfume yg berkenan n wangiiiii mmg semua aku beli...ngah ngah ngah...sampai laki aku marah perfume punya banyak duk beli lg...ngeh5... 


hurmmm....banyak lg hobby saya sebenarnye...tp tu la nak senarai semuanya mau x muat page nnt...3 hari tiga mlm pon xhabis baca...hahaha...(tolong la percaya..) k lah kengkawan....sampai disini sahaja storry morry kita yerrhh..nanti kita sambung lg...daaaaa~~~~




----THE END----




0 cakap la ape2 pown:

Total Pageviews